Звіт

директора ВМКДНЗ (ясел-садка) «Ластівка»

Шевченко Наталії Миколаївни

за роботу у 2019-2020  навчальному році

 

Робота дошкільного навчального закладу  у 2019/2020 навчальному році була направлена на виконання Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 №2628-ІІІ (із змінами), Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 №305, законодавчо-нормативних та інструктивно-методичних документів Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Київської облдержадміністрації, Вишгородської міської ради, відділу освіти Вишгородської районної ради.

Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ  здійснювалася згідно Статуту закладу, річного і робочого навчальних  планів на 2019/2020 навчальний рік, складених відповідно до програми «Дитина» (2016р.) та парціальних програм «Україна – моя Батьківщина» (2017),  «Казкова фізкультура».

Працівники ДНЗ  спрямували у поточному навчальному році свою роботу на виконання основних механізмів розвитку дошкільної освіти, а саме:

ü зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази дошкільного навчальног закладу;

ü підвищення якості дошкільної освіти в умовах упровадження Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція);

ü забезпечення особистісного зростання кожної дитини з урахуванням її задатків, здібностей, індивідуальних психічних і фізичних особливостей;

ü збереження та зміцнення здоров’я дітей з раннього дитинства;

ü модернізація системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;

ü урізноманітнення форм спільної роботи з батьками.

У 2019/2020 навчальному році заклад працював в 10,5-годинному режимі, функціонувало 8 груп, загальна кількість дітей складала 267 дітей.

Загальна кількість працівників – 46 (із них троє у декретній відпустці), із них 21 - педагогічні працівники. Заклад укомплектовано кадрами у повному обсязі.

Освітній рівень педагогів становить:  бакалавр, спеціаліст, магістр – 16 чол., молодший спеціаліст – 5 чол..

Кваліфікаційний рівень педагогів: -3 чол.. - вища категорія, 5 чол. - І категорія, 2 чол. - ІІ категорія, 9 чол. - спеціалісти. Педагогічне звання «вихователь - методист» має один педагог.. Обслуговуючий персонал з відповідною фаховою освітою.

Завдання ДНЗ  на 2019/2020 навчальний рік:

ü  формувати толерантний психологічно комфортний мікроклімат стосунків педагоги – діти – батьки для розвитку основних компетентностей всіх сфер життєдіяльності дошкільнят;

ü  розвивати емоційну компетентність та емоційний інтелект в процесі становлення та розвитку дитини задля формування позитивного характеру її взаємин з оточенням;

ü  формувати фундаментальні здібності та ключові якості дітей шляхом спільної діяльності колективу ДНЗ та родин вихованців на позитивному емоційному тлі;

ü  створювати ефективний розвивальний предметно-ігровий простір для забезпечення змістовної ігрової діяльності.

Пріоритетними напрямками  роботи обрано  «Екологічне виховання» та «Експериментально-дослідницька діяльність».                                                                                                                Для реалізації основних завдань  з метою поліпшення якості педагогічного процесу та відповідно до річного плану роботи були організовані і проведені:

ü  педради:

 «Формування емоційної компетентності та емоційного інтелекту»;                                                                                                                                                                                                          «Дошкільний заклад і родина: співпраця заради дитини»;

ü  консультації:

 «Психічне здоровя дітей: розвиваємо емоційний інтелект»;

«До дітей з усмішкою»;

« Відновлюємо сили»;

«Сучасна дитина  у світі почуттів»;

«Новий формат взаємодії з родинами»;

«Відкриваємо горизонти життя разом»;

«Школа батьківства: вчимося плекати доброту»;

«Про непрості дитячі пустощі»;

ü  педгодини:

«Екологія емоційно-психічного здоровя»;

«На шляху до гармонійних емоцій»;

«Якщо дитина особлива»;

ü  семінари – практикуми:

«Рефлексія – щеплення від професійного вигорання»;

«Вчимося спілкуватися з родиною»;

«Безпека життєдіяльності – працюємо з родиною»;

«Мистецтво виховувати  в дитині доброту».

Для  реалізації варіативного змісту дошкільної освіти до роботи  з дітьми  дошкільних груп у заклад залучено фахівців із:

ü     заняття з пластичної імпровізації  з дітьми старших груп проводить спеціаліст ВМЦХЕТУМ "Джерело" Савочкіна Любов Миколаївна ;

ü     заняття з театрального мистецтва з дітьми старших груп проводить спеціаліст ВМЦХЕТУМ "Джерело" Хуторна Ольга Вікторівна ;

ü     заняття з англійської мови з дітьми старших груп проводить вчитель Денисова Катерина Олександрівна;

ü       заняття зі співів з дітьми старших груп проводить спеціаліст ВМЦХЕТУМ «Джерело» Покровська Ганна Петрівна;

ü      заняття з психоемоційної сфери з дітьми середніх та старших груп проводить  практичний психолог Філіпських Ганна Юріївна.

 В річному плані роботи було чітко визначено завдання і перспективні напрямки в роботі, який затверджено педагогічною радою 3 вересня 201. Аналіз виконання поставлених завдань свідчить про те, що колектив закладу працював креативно, творчо, згуртовано, результативно:

1. Створено належні умови для здійснення системного підходу до навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу.

1.1. Поповнено інформаційно-методичну базу ДНЗ  навчально-виховними програмами, навчально-методичними та навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році.

1.2. Поповнено та ефективно використовувався методичний фонд літератури, періодики, посібників, демонстраційного та роздаткового матеріалу, дидактичних ігор, різних видів театрів тощо.

1.3. Створено умови для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його професійного, духовного, інтелектуального потенціалу.

1.4. Педагоги вільно вибирали форми організації методичної роботи, які максимально враховували їхні потреби, запити та інтереси.

2. Методична діяльність дошкільного навчального закладу будувалась на принципах доступності, гуманізму, демократизму, незалежності від політичних партій, громадських і релігійних організацій, науковості, гнучкості і прогностичності роботи з педагогічними кадрами, безперервності їх фахового вдосконалення.

Вся робота була направлена на вирішення основних завдань:

1. Поглиблення роботи над формуванням толерантного психологічно комфортного мікроклімату стосунків педагоги – діти - батьки.

2. Формування основ емоційної компетентності та емоційного інтелекту.

3. Підвищення професійної  компетентності педагогів для забезпечення якості освітнього процесу.  

4. Забезпечення оптимальних умов та необхідної матеріальної бази для ефективної організації предметно- ігрового простору та ігрової діяльності дошкільнят.

5. Аналіз виконання поставлених завдань.

Методичний кабінет забезпечений навчально-методичною літературою з грифом МОНУ; періодичною пресою, технічними засобами навчання.

Таким чином можна зробити висновок, що основні перспективні завдання на 2019/2020 навчальний рік виконані.


 

Популярні новин:

Додано:23.06.2014  |  Коментарів (0)
Додано:15.08.2017  |  Коментарів (0)
Додано:18.06.2014  |  Коментарів (0)
Додано:30.04.2015  |  Коментарів (0)
Додано:02.06.2014  |  Коментарів (0)
Додано:17.11.2013  |  Коментарів (0)
Додано:30.10.2014  |  Коментарів (0)
Додано:29.04.2014  |  Коментарів (0)
Додано:20.03.2014  |  Коментарів (0)
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Хто відвідував наш сайт?
Всего ответов: 55

Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: